I'm back, I'll always be back!

Helt otroligt! Jag har folk som kollar in min blogg fast än jag inte har lagt upp ett inlägg på en vecka! Tack ♥
Men det var inte meningen att lämna er såhär. Jag är tillbaka nu. Blev bara så eftersom livet. Den delen som jag brukar lägga ner tid till att skriva på bloggen blev fullspäckad med annan program den senaste tiden. Jag känner folk som har barn och jag tycker ibland att deras liv är väldigt rutin belagd men själv har jag också ett ganska rutin baserade dagar konstigt nog. Lovar att jag inte är tråkig för det!
 
Idag 24. 3. 2017 9 månader kvar ti jul
Sitter med Jennifer på varsin dator. Lyssnar på musik. Hon kråtar med något spel. Jag söker efter sommarjobb och tänkt på att hämta ett till brö. Planer idag existerar ej riktigt. Kanske se något Doktor WHO avsnitt.
 
Framöver kommer det komma fler inlägg. Jag har många inlägs idér. Så att jag till och med blev tvungen att skriva upp en lista på telefon. Lever i ett kreativ bubbla den senaste tiden. Och det fortsätter bara.
 
 
Dagbok | | En kommentar |
Upp