God morgon människor

Igår skämtades det lite om hur jag skulle kunna säga "hello, fellow humans". När jag ändå lägger ordet människa i var och varannan mening (syftar från rubriken). Klockan är 10:35 och jag vaknade upp 8:30. Buhuhu, jag vet inte vad jag ska blogga om! Jag skulle kunna gå igenom de senaste dagarna men har ingen lust för det. Jag har ändå haft bra dagar, varit ut på lördagen, ut och skrinnat på söndagen, organiserat upp mitt klädskåp och sett på film igår. Jag har också varit omringad av vänner och spenderat mycke tid med J♥. Människa är tacksam.
 
Vad ska jag göra idag? Så skönt med sportlov förutom att deadlines kommer imot direkt när jag kommer tillbaka till skolan. Och jag har ingen motivation att göra hemuppigter nu. Jag behöver min paus! 2 saker jag vill ha gjort idag är att ringa ett samtal till trafiksäkerhetsvärket och sen ska jag till Kela. Vuxen med ansvar bör man ändå vara fast man är ledig.
 
Nu har Lini vaknat till liv och spämmar med en massa memes till vår ena gruppchatt. Så nu ska jag avsluta detta inlägg. Säga adjö och äta frukost med henne på lunch tid. Vi har börjat äta frukost tillsammans de senaste dagarna. Riktigt som en familj. Nästan gulligt.
 
 
 
Dagbok | | Kommentera |
Upp