Känslosam vändag

Ville nu uppdatera och säga hej. Så för er som inte läser varje inlägg jag skriver så har jag varit på begravning idag. Om ni vill läsa mitt långa instagram uppdatering så klicka här. Där står det om hur mycket jag saknart henner och mina härliga minnen vi har tillsammans. Och en snärtig bild förstås. 
 
 
Tycker att jag har tänkt igenom dagensk händelser så många gånger redan så jag har inget lust att skriva mera om det här. Men nu min tur att säga hejdå. Det är ju därför begravningar finns, visst?
 
I morgon är det en ny dag och nya tag. Folk frågade om folk far ut i morgon kväll och jag svarade "jå, för Jen kommer!"
-"Ja men om Jen kommer så" fick jag tillbaka som svar. Så det så!
 
 
 
 
Dagbok | |
#1 - - Jennifer:

Jen kommer, syns imoroon! 😁

Svar: Nå ikväll 😏
Marianne

Upp