Gårdagen i ett nötskal

Igår, 10:30 skola, en någolunda sov morgon. Vi målade på musik, vilket var härligt. Så jag tipsar er, nån gång när ni har tråkigt, lägg på musik och känn efter hur musiken får dig att känna och måla ner det.
 
 
12:00- 13:00 har vi lunch rast. Träffade Ronja i skolan och sa att jag och Jen har planen att fara till subway och äta lunch. Först sa hon bara "jaha, diss" men eftersom det var sej i skolan så kom hon med oss. Så på vägen hem från skolan så kom alla Jeppis Abina med lastbilar och kastade ut godis till oss. Det var penkkis igår så. Där plockade jag upp godis och tog in dem i lägenheten. Vi träffade också Sissel där och drog med henne till subway. Från 2 hungriga människor så blev vi till 4.
 
13:00- 14:30 hade vi textil och från 14:00- 16:30 hade vi föreläsning i textil (kanske minns tiderna fel). Sista textil lektionerna. Här kommer två textil bilder från i tisdags som jag inte ännu har hunnit lägga upp på bloggen.
Den andra bilden har ploppat upp på min instagram. Tygtryck.
 
När jag kom hem från skolan så gick jag till butiken med Henrica och Cecilia. Köpte grädfil, chips och nutella för att min hälsosamma diet går så bra. Sen när jag kom hem så läste jag Jen's blogg (hon for hem 15-16 tiden) och kollade på årets penkkis bilder från Korsholms gymnasium. Någon var utklädd till en Marianne godis. Jag måsta bara skicka och fråga av kompis (som nu är abi) vem det var. Bästa någonsin.
Abios amigos.
 
Fick inspiration att stalka upp nån penkkis bild från när jag var med. Abi-15♥
Så bi-et som sitter på marken är jag.
 
 
Dagbok | |
Upp