Uppdatering på hög nivå

Tycker jag har missat lite med bloggandet den senaste tiden. Eller så har jag kanske inte bara fått fram det jag vill ha sagt.
 
Lördag 18. 2. 2017 Vege korv är inte gott
På dagen gjorde jag inget speciellt. Kollade några serier och skrev ett blogginlägg om fredagen. Här. Kl. 18 tiden så kom Disa till mig, for via butiken och sen på villa fest. Där efter drog folk med mig på efterfest till Linus. Var där till 3 tiden tills jag insåg att "nejj, ja måst hem å sova. Ska vaken tidit imoron". Undra när de andra for hem?
 
Söndag 19. 2. 2017 Tacopaj synsk
10 for jag och J♥ härifrån till Vasa hållet. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg här så fyller mamma år så det var en snabb sväng hem för att fira henne. Efter det så passade jag på att packa bilen med de saker jag inte annars kan dra med på bussen. När jag kom tillbaka till Jeppis så gjorde jag en presentation jag skulle hålla på måndag och kl 22 tiden kom Jen hit. Jag var så trött då men hon piggnade i mig och det blev mycket härligt skratt före vi gick och sova 1 tiden.
 
Måndag 20. 2. 2017 Cake date
Skola från 9- 12. Kom hem och klagade på att jag var jätte hungrig. Åt tacopaj som jag har i frysen. Sen var jag så trött så jag la mej bara ner i soffan. Kanske jag också somnade ett varv? Minns inte. Jen var hos oss då och gjorde hem uppgifter och skrev ett blogg inlägg. Här. Sen när Lini kom hem så tvättade vi nästan alla kläder vi äger. Full maskin bara. Kl 18 så for jag, J♥, Lini å hennes kar till Ronja och Jakob för att äta en super god cheesecake och se på film. Slutade med att vi såg på Arrival. Bra film, väldigt marianneig film. Sen spelade vi något spel. Tror jag aldrig har skrattat så mycke i mitt liv som jag gjorde då.
 
Byk maraton. Tar upp hela tårkrummet med våra kläder.
 
Tisdag 21. 2. 2017 11 månader tillsammans
9- 12 skola igen men hade lektion igen 14:30- 16:30. Jätte bra gäst föreläsning på förmiddagen. Sen lunch på subway igen med Jen, Ronja och Fanny. Efter skolan gick jag med Cecilia till butiken och nu sitter jag här och skriver ett blogg inlägg. Ikväll blir jag tvungen att ta itu med att läsa till engelska tenten. Tycker nog att jag kan bra mycke färdigt med det är de nya orden som alltid är knepigast. Idag är det annars fastlaskiainen. Det var jag på förra året i åbo. Minnen.
 
 
....Nästa gång så köper jag en sallad istället.
Dagbok | Uppdatering | |
Upp