Ostoppbar

 
Se upp för en övertänkande Marianne. Om ni just kollade upp i taket så är jag mycket stolta över er. Okej, det där var ett så dåligt skämt så jag låser in mig själv i skåpet. Bye.
 
Måndag idag, om jag klarar av denna dag och morgondagen så är jag ännu en gång ostoppbar. Kanske lite dåligt ordval men ni vet vad jag menar. Jag behöver bara dra mina fingrar igenom mitt hår och jag ser hur stressen rinner ut ur huvudet. Åtminstone är det min förklaring på hur mitt hår bara bli tunnare mitt i allt. Håret är ändå tjockare nu än vad det var våren 2015 med studentskrivningarna. Och sommaren 2015 när jag flyttade till Karis.
 
Inga deso mera planer denna vecka. Har ett pyssel projekt i hjärnan som jag ska försöka få i liv. För tyvärr så har ens egna arbeten också deadline, konstigt nog. Och så funderar jag på mitt pengar spara läge. För att köpa pyssel material nu, leva och så kommer också pampas imot. Men nu klarar jag det. Jag är ju ostoppbar. Bästa känslan i världen när man vacknar upp glad. Då är man minsann ostoppbar. Det bästa med ordet ostoppbar är att det har ordet ost i sig. Så gott som sant.
 
 
Dagbok | |
Upp