Fredag, pizza, fest

Fredag, ledig dag med tidig väckning. Lyckligt för mig så vaknade jag före min väckning. Lever med tidiga morgnar nu förtiden. Från engelskan så skulle vi fara på egen tid, som ett grupparbete till Jacobs Kindergarten. Ett engelskspråkigt dagem här i Jeppis. På måndag har vi sen en presentation om vårt lilla studiebösök. Pluss så har jag en annan presentation i engelska också. 
 
11:00 Så for jag, Jessica och Sofia till Mr. Banks och åt på Pizza buffe.
 
Jag skulle måsta sluta äta ute. Varken nyttigt eller har råd till det. Denna bild plooppade också upp på dysh och twitter.
 
Sofia bjöd då oss till henne på fest till kvällen. Så jag drog med Lini och Jessica drog med hennes vän Cila.
 
Oj, oj, oj vad söta vi är. Där efter for vi också ut till baren en liten stund.
 
Nu ska jag jobba på min engelska presentation. Ikväll ska jag på villa fest. Mycket medveten om att det är februari. Varma kläder på bara. I morgon ska jag hem-hem fram och tillbaka. Sen imorgon kväll så kommer Jennifer hit igen. Marianne har ett socialt liv.
Dagbok | |
Upp