Bucketlist?

Så jag nämnde i ett tidigare inlägg här att jag hade blodgivning på min oskrivna bucketlist. Jag talade om detta för Henrica och hon berättade att hon har en bucketlist där hon lägger till och tar från saker hela tiden. Jag blev inspirerad. Så nu har jag skrivit min egen. Den är ju förstås inte klar och den kommer aldrig att bli heller, detta är bara början. Vissa är lite mer omöjliga än andra. Fritt fram att ge mig idér.

Bucketlist

- Rida på en elefant
- Skaffa en tatuering
- Vara modig och gå massage
- Bo utomlands (behöver inte vara länge)
- Fara på en spontan resa
- Resa jorden runt
- Vara gravid, behåll barnet också förstås
- Gifta mig +stort bröllop
- Skaffa ett husdjur
- Testa vara vegan för en vecka
- Skaffa en ny hobby
- Bungyjump
- Skriva en memoar
- Tala med en medium
- Fixa en yrkesexamen

 

Avklarade

- Skinny dippa
- Fara på flyg ensam
- Katt cafe
- Skaffa piercing
- Flytta långt hemifrån
- Sjungit karaoke (någon annan stans än hemma/ kompis)
- Rida i vattnet
- Flyga av en häst
- Varit påverkad/ full utomlands
- Druckit alkohol med mina föräldrar
- Försökt åtminstone donera blod
- Färgat hela håret #5

Tycker också att det är viktigt att påpeka saker man har gjort. Känns så huvudlöst att alltid kolla framåt. Det finns många mål som jag redan har gjort på mina 20½ år. 
Dagbok | |
Upp