Fifty shades of godis

Ledig fredag så idag började vi med "sportlov". Det vill säga "självstudie vecka". Vaknade 9 tiden. Mådde väldigt dåligt inatt. Tror det var något jag ätit igår. Annars har jag ändå varit till skolan en sväng för att printa ut en kopia av vårt hyreskontrakt och några exemplar av min cv som jag också har delat till några butiker här i närheten idag. Nu sitter jag hemma och umgås med Ronja och Lini, äter godis, talar, lyssnar på musik och kollar på reklamblad. Vi har planen att fa via subway (igen) för jag har ändast ätit godis idag + så har vi fortfarande kvar kuponger och sen kl 18 ska vi fara på bio och se på fifty shades darker.
 
 
Ronja hitta glasögon som heter Marianne på en reklam tidning. Jag som fortfarande är jag snapchattade detta vidare. Vänder reklam bladet och där står hela mitt namn. Det kallar jag hjärt attcak tills man inser att adressen och allt står på den. Fortfarande creepy.
 
 
Dagbok | |
#1 - - Jennifer:

Godiiiiis :D

Upp